Hoe ga ik te werk?
Het plaatsen / maken van een houten constructie is niet iets wat je "zo maar even" doet. Nee, daar gaat het nodige aan vooraf. En voordat een constructie eenmaal staat, zijn er de nodige contactmomenten tussen u als klant en ik, Sven, als uitvoerend deel.
Globaal kun je stellen dat de volgende stadia in elk project voorbij komen:
1. Eerste kennismaking / voortraject
In deze fase kom ik langs, bespreek met u uw wensen, kijk wat we kunnen, hoe we dat kunnen, wat een en ander globaal kost en welke tijd hiermee gemoeid zal zijn. Ook kijken we even voorzichtig of deze tijdsplanning past in uw schema en in onze planning.
2. Opzetten plan van aanpak, kostenraming en tijdsplanning
Gegeven alle informatie die we in de eerste stap hebben verzameld, ga ik naar mijn eigen kantoor en schrijf een plan uit. Welke materialen zijn nodig, welke addtionele zaken moeten er geregeld worden (zijn er goedkeuringen nodig, moeten we extra bedrijven / andere vakkrachten inhuren, etc.), hoeveel tijd hebben we nodig, hoe past een en ander in ons schema. Hieruit volgt een plan op papier, waarover u en ik nog eens in discussie gaan om te kijken of alles volgens beider wensen verloopt.
Indien accoord, zet u een handtekening en gaan wij beginnen.
3. Uitvoering van de geplande werkzaamheden
Op de overeengekomen tijdstippen zullen wij zaken in gang zetten. Het zij de voorbereiding in onze eigen werkplaats, het zij het uitvoeren bij u op locatie. Uiteraard kan het gebeuren dat er gaande de uitvoering zaken naar voren komen, die de planning inhoudelijk veranderen. Wij zullen deze veranderingen zo snel mogelijk met u opnemen / doorspreken, om ervoor te zorgen dat we zo goed mogelijk op de afgesproken weg blijven.
4. Oplevering
Uiteraard horen we graag van u als er op- of aanmerkingen zijn. Uiteindelijk zijn wij pas klaar, als u tevreden bent met het opgeleverde werk.